Ontinyent reprèn el seu III Circuit Cafè Teatre amb Darío Piera

El showman d’experiència internacional posarà en escena un espectacle que barreja el monòleg amb el mentalisme.

Ontinyent reprèn aquest dijous el seu III Circuit Teatre “Fundació Campus Ontinyent- Ociversitari” amb l’actualització del showman valencià Darío Piera. Serà aquest dijous, 27 d’abril, a partir de les 23:00 hores, a Nac Restaurant, quan l’artista d’experiència internacional (Ha participat en festivals en Japó, Austria, Argentina o França, a més d’haver actuat a “El Club de la Comèdia” en Canal Plus i de ser guanyador a “El Semáforo” de TVE) posarà en escena un espectacle que barreja el monòleg amb el mentalisme.

Es tracta de la tercera actuació dins d’esta iniciativa impulsada per la Fundació Campus Ontinyent, l’Ajuntament, Caixa Ontinyent i l’Associació d’Hostelers AHVAL, que des del 16 de març i fins al 8 de juny inclourà 6 espectacles gratuïts a diferents restaurants locals, amb una programació que culminarà el 22 de juny a les 22:30 amb l’actuació de Santi Millán i Javi Sancho al Teatre Echegaray, per a la que es poden adquirir entrades a www.caixaontinyent.es

Tot i que les actuacions prèvies a aquesta són gratuïtes, els restaurants que acullen les actuacions compten amb menús i ofertes especials, així com el sorteig entre els clientes de dues entrades per a assistir a l’espectacle final de Millán i Sancho a l’Echegaray.

El regidor de Cultura, Álex Borrell, animava a la ciutadania “a gaudir d’un espectacle ple d’ocurrències còmiques, improvisació i interacció en el públic però sobretot motivador, crític, positiu i molt divertit”, assenyalava.

La coeducació protagonitza l’inici de la II Setmana Pedagògica d’Ontinyent-Universitat de Primavera