L’Escola d’Estiu d’Ontinyent tindrà enguany com a seu el Campus Universitari

Ajuntament, Fundació Campus Ontinyent, Universitat de València i Caixa Ontinyent organitzen una activitat de la que es podran beneficiar 120 xiquets i xiquetes de 3 a 12 anys de la ciutat.

Óscar Borrell destaca els avantatges d’utilitzar els equipaments de l’aulari nou del Campus per a gran part de les activitats previstes.

L’Escola d’Estiu d’Ontinyent tindrà enguany com a seu el Campus Universitari de la ciutat. Ajuntament, Fundació Campus Ontinyent, Universitat de Valencia i Caixa Ontinyent, organitzen una activitat de la que es podran beneficiar 120 xiquets i xiquetes de 3 a 12 anys que gaudiran del 3 fins al 28 de juliol d’activitats adaptades a les seues edats al voltant de temàtiques diverses com ara solidaritat, ludoteca, esport, cuina, tallers, natura, dinàmiques de grup, autogestió, música, piscina, biblioteca, danses, jocs i excursions.

El regidor d’Educació, Óscar Borrell, destacava que tenir com a seu principal el nou aulari del Campus “ens permetrà comptar amb les pissarres digitals de les aules i els seu aire acondicionat, dos factors positius per seguir avançant en la millora de l’oferta any rere any”. Borrell explicava que a banda del Campus “algunes de les activitats tindran les visites a espais emblemàtics de la ciutat, participant els xiquets i xiquetes repartits en 5 grups de 24 integrants cadascú”. Borrell explicava que hi haurà un total de 120 places, part de les quals seran cobertes per xiquets i xiquetes usuaris del programa municipal de servei nutricional.

L’horari serà de 9 a 14:00 hores i el preu serà de 120 euros, al que es podran afegir altres 80 per part de qui desitge comptar a més amb servei de menjador de 14:00 a 15:00 hores, tal com s’exposa en el full d’inscripció que s’estan repartint a les escoles i que es podrà lliurar fins al 23 de juny al Campus o al Departament d’Educació de l’Ajuntament. Els detalls del funcionament de l’escola s’explicaran en una reunió informativa el dia 26 de juny a les 19:00 hores al Campus. Pel que fa als monitors s’informarà per correu electrònic als estudiants de Magisteri i de Ciències de l’Activitat Física i l’Esport del Campus Ontinyent, fent la selecció la Universitat de València.
El regidor tenia paraules d’agraïment per la col·laboració de la Fundació Universitària, Caixa Ontinyent i del Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial, i recordava que els majors de 12 anys també comptaran amb una oferta d’activitats per a l’estiu amb un programa “Activa’t” que ofereix el Consell Local de la Joventut d’Ontinyent amb la col·laboració de l’Ajuntament i l’IVAJ.

El Cap de Serveis del Campus d’Ontinyent, José Cantó, explicava que aquesta escola d’estiu “és una prova més dels avantatges que comporta per a Ontinyent ser ciutat universitària, adaptant una activitat que es fa a la ciutat de València a l’entorn per donar resposta a les necessitats locals”. Cantó recordava que altre avantatge constatable en esta mateixa setmana és que l’aulari del Campus d’Ontinyent acull les proves d’accés a la Universitat, que des d’enguany s’han de realitzar en seus universitàries. Comptar amb el Campus d’Ontinyent ha permès a l’alumnat de la Ciutat i poblacions veïnes fer ús d’estes instal·lacions per evitar desplaçaments.

José Cantó aprofitava per avançar que el proper 14 de juny tindrà lloc a les 19:00 hores al Teatre Echegaray l’acte de graduació de l’alumnat d’Unisocietat que ha finalitzat el cicle de 3 cursos d’esta oferta formativa per a majors de 30 anys. Estos alumnes podran continuar la seua formació accedint a l’extensió del programa, “Unisocietat Plus”, les matrícules per a la qual, com per als primers cursos del programa, es podran efectuar del 3 al 14 de juliol al Campus d’Ontinyent.

El Circuit Cafè Teatre torna a Ontinyent amb l’humor típicament valencià d’Óscar Tramoyeres