L’humorista Àlex Martínez tanca les actuacions itinerants dels Circuit Café Teatre d’Ontinyent

El monologuista posarà en escena el seu espectacle “humor en sí” aquest dijous a la nit al restaurant Zoco.

Ontinyent tanca aquest dijous les actuacions itinerants del seu III circuit Cafe Teatre “Fundació Campus Ontinyent – Programa Ociversitari” amb l’actuació de l’humorista Àlex Martínez. Serà aquest dijous, 8 de juny, a partir de les 23:00 hores, al restaurant Zoco Cuina Urbana, on Martínez portarà el seu espectacle “Humor en sí”, on barreja monòleg, música i imitacions emprant com a eines la seua veu i un piano.
Es tracta de la sisena actuació dins d’esta iniciativa impulsada per la Fundació Campus Ontinyent, l’Ajuntament, Caixa Ontinyent i l’Associació d’Hostelers AHVAL, que des del 16 de març ha inclòs 6 espectacles gratuïts a diferents restaurants locals, amb l’actuació de Santi Millán i Javi Sancho al Teatre Echegaray, per a la que s’han venut ja quasi el 80% de les entrades, poden adquirir-se en www.caixaontinyent.es.
Tot i que les actuacions prèvies a aquesta són gratuïtes, els restaurants que acullen les actuacions compten amb menús i ofertes especials, així com el sorteig entre els clients de dues entrades per a assistir a l’espectacle final de Millán i Sancho a l’Echegaray.
El regidor de Cultura, Álex Borrell, animava a la ciutadania “a gaudir esta setmana del show d’Àlex Martínez, membre d’un grup, Valencia Comedy, que ha aconseguit esgotar entrades a teatres com Talía i Olympia, un humor que el va dur a ser finalista del programa “En el Aire” de la Sexta amb Andreu Buenafuente, i que esta setmana podrem gaudir a Ontinyent”, assenyalava.

L’Escola d’Estiu d’Ontinyent tindrà enguany com a seu el Campus Universitari