L’oferta universitària d’Ontinyent, present a les fires de l’estudiant de Xàtiva i Gandia

Tots els detalls sobre els estudis universitaris i cicles formatius d’Ontinyent han estat a l’abast durant esta setmana dels assistents a les fires de l’estudiant organitzades a Xàtiva i Gandia, a les quals participaven diferents universitats, instituts i escoles de formació reglada i no reglada de tot el territori.

Tres becàries de la Fundació Campus Ontinyent eren les encarregades d’atendre als centenars d’estudiants que s’interessaven pels cicles formatius i els graus que s’ofereixen al Campus d’Ontinyent: ADE, Magisteri infantil i sobretot, la nova titulació que s’imparteix al campus des d’aquest curs, Ciències de l’Activitat Física i l’Esport.

La proximitat, un tracte directe i els avantatges d’estudiar al Campus (amb beques i activitats al llarg de l’any) han estat els aspectes més valorats entre els joves que s’apropaven a l’estand a conèixer més al voltant oferta universitària per al proper curs a Ontinyent.

Cal recordar que Ontinyent també acollirà el proper dilluns i dimarts la seua pròpia fira de l’estudiant a la Placeta Latonda front a l’edifici CREC i la Societat de Festers, a la qual una dotzena de centres educatius i de formació locals presentaran la seua oferta formativa. La fira inclourà a més a més una sèrie d’activitats paral·leles com ara tallers, exhibicions, exposicions i visites guiades.

Ontinyent acollirà la primera càtedra conjunta de les Universitats de València i Alacant dedicada a la Innovació