La nova rectora de la UV avança que el Campus d’Ontinyent “seguirà mirant al futur amb noves propostes de millora”.

Mavi Mestre visita per primera vegada la ciutat des de la seua arribada al càrrec per participar a l’acte de graduació de la promoció universitària 2017/2018.

Jorge Rodríguez destaca la importáncia que al front de la Universitat de Valencia “estiga una persona que coneix profundament el nostre Campus i l’ha ajudat a créixer”.

La nova rectora de la Universitat de València (UV), Mavi Mestre, ha ratificat el seu recolzament personal i el de l’equip rectoral que encapçala al Campus Universitari d’Ontinyent “per seguir mirant al futur amb noves propostes de millora” en la seua primera visita a la ciutat des que arribarà al càrrec.

Mestre acudia al Teatre Echegaray d’Ontinyent el passat divendres per assistir a l’acte de graduació universitària 2017/2018 de les titulacions d’Educació Infantil, Administració i Direcció d’Empreses (ADE) i Ciències de l’Activitat Física i l’Esport (CAFE), junt amb l’alcalde, Jorge Rodríguez, el regidor d’Educació, Óscar Borrell, el vicerector de Participació i Projecció Territorial, Jorge Hermosilla, i representants dels deganats d’estes titulacions i del Campus ontinyentí. Allí posava de relleu el fet de viure la primera graduació de CAFE, “una titulació per la que vam estar treballant l’alcalde, l’anterior rector i jo mateixa com a vicerectora, que tenia una forta demanda social i que vam aconseguir implantar amb molt d’esforç”.

La rectora destacava també el fet “d’haver pogut viure de primera mà el creixement del Campus de la Universitat de València a Ontinyent, un camí que hem fet de la mà de l’alcalde Jorge Rodríguez i que ens ha dut a poder viure hui la graduació d’estes tres titulacions i en dos anys també una quarta, la d’infermeria. Aquest és un dels actes més bonics que tenim perquè donem comptes a la societat del treball que hem fet”, assenyalava.

L’alcalde d’Ontinyent destacava la importància que al front de la Universitat de València “estiga una persona que coneix profundament el nostre Campus i l’ha ajudat a créixer. És una de les persones que més suport ens va donar per continuar amb la implantació de noves titulacions. Vam tenir el plaer de treballar amb ella en la implantació de Ciències de l’Activitat Física i l’Esport, i hui estem orgullosos de poder viure junt a ella la primera graduació d’esta titulació, i de constatar que som cada volta més ciutat universitària”, manifestava.

L’espectacle de Luis Piedrahita a Ontinyent apura les últimes localitats en platea