El III Circuit Cafè Teatre amb l’actor Santi Millán com a cap de cartell

El circuit Café Teatre, que patrocina la Fundació Campus Ontinyent dins del seu programa “Ociversitari”, torna aquest mes de març a la capital de la Vall d’Albaida amb una variada programació que tindrà com a cap de cartell el nou espectacle “estamos mejor que nunca” de l’actor Santi Millan i l’humorista Javi Sancho.

Serà la tercera temporada d’una iniciativa impulsada per la Fundació Campus Ontinyent, l’Ajuntament d’Ontinyent Caixa Ontinyent i l’Associació d’Hostelers AHVAL, que des del 16 de març i fins al 8 de juny de 2017 inclourà 6 espectacles gratuïts a diferents restaurants locals, amb una programació que culminarà el 22 de juny a les 22:30 amb l’actuació de Millan i Sancho al Teatre Echegaray.

El regidor de Cultura, Àlex Borrell, destacava que estos espectacles combinen els monòlegs, teatre, màgia i humor amb l’objectiu d’augmentar l’oferta d’oci per als universitaris i potenciar la imatge d’Ontinyent con a ciutat Universitària, tot i que els espectacles estan a l’abast de tots i totes.

Per tal d’afavorir i potenciar la presencia universitària, la programació als locals passa a ser dijous enlloc de divendres sempre a les 23:00 hores, “ja que és un dia que habitualment els universitaris aprofiten per eixir, i a mes evitem que la programació coincidisca amb altres que s’organitzen els caps de setmana”, assenyalava.
Des de l’empresa organitzadora, Rafa Miragall, destacava que amb aquest circuit “hem intentat portar artistes de prestigi que treballen per tota Espanya, i pensem que presentar esta programació és una bona noticia per als amants de la cultura i especialment del teatre”, manifestava.

La programació començarà el 16 de març amb l’espectacle “Nit d’improvisacions” del grup de teatre d’Ontinyent “què farem?”; per a seguir el 30 de març amb Javier Botia, premi al millor Metal·lista d’Espanya 2016; el 27 d’abril amb l’ex participant del “Club de la Comedia” Dario Piera i l’espectacle “Positivo-Compulsivo”; l’11 de maig amb l’il·lusionista Nuel Galan i l’espectacle “Tócame que soy de verdad”; l’humorista valencià Óscar Tramoyeres i el “El millor d’Óscar” el 25 de maig; i el músic i showman Paco en la Luna amb “En concierto sentido del humor” el 8 de juny. Finalment, l’espectacle “Estamos mejor que nunca” de Santi Millan i Javi Sancho tindrà lloc el 22 de juny a les 22:30 amb preu de venda anticipada de 16 euros.

Des de l’Associació d’Hostelers AHVAL, el seu president, Jordi Martínez, agraïa l’aposta que suposa el manteniment d’aquest circuit “de cara a crear sinèrgies entre la cultura i un sector productiu con el de l’hosteleria, aposta que ens felicitem que tinga continuïtat”. Martínez explicava que els locals de restauració per on passarà el circuit presentaran ofertes i menús especials, tot i que l’entrada a veure els espectacles va a ser totalment lliure i gratuïta, i que amés inclourà en cada edició el sorteig de 2 entrades per assistir a l’espectacle final de Santi Millan i Javi Sancho a l’Echegaray.

La Universitat de València licita les obres de la nova planta de laboratoris del Campus d’Ontinyent per 843.000 euros