El Campus d’Ontinyent s’estrena com a seu del Grau d’Infermeria amb la benvinguda a l’alumnat de la primera promoció

Jorge Rodriguez destaca el treball conjunt d’Ajuntamnet, Universitat i Caixa Ontinyent per aconseguir en 5 anys duplicar les titulacions i crear el nou edifici del Campus.

Antonio Carbonell apunta que comptar amb la titulació d’infermeria “és significatiu, fonamental i tot un èxit”.

L’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, ha donat hui la benvinguda al Campus Universitari a l’alumnat de la primera promoció del Grau d’Infermeria que comença a impartir-se en la ciutat al present curs 2017/2018.

El també President de la Fundació Campus Ontinyent, que acudia acompanyat del President de Caixa Ontinyent, Antonio Carbonell, i els Regidors d’Educació, Oscar Borrell, i Sanitat, Matilde Francés, destacava “el treball conjunt d’Ajuntament, Universitat i Caixa Ontinyent per aconseguir en 5 anys duplicar les titulacions i crear el nou edifici del Campus. Hem tingut un creixement sostingut per passar de tenir només 2 titulacions en 2 emplaçaments diferents, i a base de treball i comptant amb la implicació de tot el Patronat hem avançat fins comptar amb aquest nou edifici que va tenir un cost de 3 milions d’euros, i créixer en oferta fins arribar a les actuals 4 titulacions, en les que a més la demanda està cobrint molt amplament el 100% de l’oferta.

Jorge Rodríguez explicava que “hui hem volgut donar la benvinguda a l’alumnat, gent d’Ontinyent i també d’altres municipis que volem que se senten com a casa no sols a la Universitat sinó a tota la ciutat, una ciutat acollidora i universitària que volem que compte amb tot allò que açò comporta”, assenyalava.

Per la seua banda, el President de Caixa Ontinyent, Antonio Carbonell, coincidia en destacar el treball conjunt, “amb el paper fonamental de l’alcalde Jorge Rodríguez i de l’Ajuntament, la implicació del rector Esteban Morcillo i la contribució de Caixa Ontinyent per entre tots fer possible tot aquest creixement. Feia anys que lluitàvem per la quarta titulació, que com a professional de la sanitat puc dir que és molt significativa. Comprat amb esta titulació és fonamental i tot un èxit”, concloïa.

La demanda del Grau d’Infermeria, no sols ha cobert la totalitat de les 50 places ofertades sinó que ha deixat a més de 600 interessats en llista d’espera, estant previst que al proper curs l’oferta augmente fins a 60 alumnes per a la segona promoció. Quant a la resta de titulacions, en el Grau de Ciències de l’Activitat Fisica i l’Esport s’han matriculat 177 persones; Magisteri d’Educació Infantil comptarà amb 195 alumnes; i ADE tindrà enguany 164 estudiants. D’altra banda, el programa Unisocietat compta amb més de 40 noves incorporacions que se sumaran als més de 250 alumnes que ja van començar els seus estudis els passats anys.

Jorge Rodríguez confirma la implantació del Grau d’Infermeria a Ontinyent al curs 2017/2018