Nova temporada del Circuit Cafe Teatre dins del programa Ociversitari de la Fundació Campus Ontinyent amb Luis Piedrahita com a cap de cartell

La IV temporada tornarà a tenir dijous com a dia d’actuacions i aportarà per reforçar el protagonisme de les dones humoristes.

Els locals col·laboradors passen de 6 a 8 i oferiran un menú especial a preu reduït de 12 euros per a l’alumnat universitari.

El circuit Cafè Teatre “Campus Ontinyent-Ociversitari” torna aquest mes de febrer a la capital de la Vall d’Albaida amb una variada programació que tindrà com a cap de cartell i colofó l’actuació de l’actor i humorista Luis Piedrahita, i que consolida dijous com a dia de les actuacions, després de la bona acollida al canvi de dia de l’edició anterior. Serà la quarta temporada d’una iniciativa impulsada per la Fundació Campus Ontinyent, l’Ajuntament, Caixa Ontinyent i l’Associació d’Hostalets AHVAL, que des del 8 de febrer i fins al 24 de maig inclourà 8 espectacles gratuïts a diferents restaurants locals, culminarà el 14 de juny a les 23:30 amb l’actuació de Piedrahita al Teatre Echegaray.
El Regidor de Cultura, Alex Borrell, destacava que el circuit, que té l’humor i els monòlegs com a elements protagonistes, “repetirà la fórmula de l’any anterior, d’apostar per la nit de dijous per a les actuacions, amb un espectacle final al Teatre Echegaray. Enguany hem volgut ampliar el nombre d’espectacles de 6 a 8, amb un major protagonisme per a les dones humoristes, que protagonitzen la meitat de la programació als locals. Els locals col·laboradors oferiran menús a preus reduïts per als universitaris, que compten així amb una oferta d’oci més atractiva a la ciutat”, assenyalava.

El coordinador del circuit, Rafa Miragall destacava que enguany “hem seleccionat artistes amb un nivell ja consolidat, amb experiència a tot el panorama nacional, alguns d’ells amb aparicions a programes de televisió”.

La programació començarà el 8 de febrer amb l’espectacle “No es por mí, es por ti”, de Rafa Alarcón al restaurant Aitana; per a seguir el 22 de febrer amb Patricia Sornosa i “desaparezca de aquí” al restaurant Monterrey. El 8 de març Pablo de los Reyes portarà el seu espectacle “No soc freaky, pero ho intente”, i el 22 de març Sil de Castro actuarà al Tinell de Calabuig amb “Estamos jugando, no te olvides”.

El 5 d’abril serà torn per a Pablo Carrascosa i “Lo que te ronqué mientras te hacias la dormida” al restaurant El Taulell; i el 26 d’abril a Càrol Tomàs i “Pensat i fet” a la Societat de Festers amb sopar a càrrec de Casa Seguí. Per últim, el 10 de maig Diego Varea parlarà de les “7 etapes” al restaurant Paixixi, i “Las Mosquitas Muertas” posaran en escena el seu show “entre piernas” al bar Jauja. Aquest seguit d’espectacles, tots a partir de les 23:00 hores, tindran com a colofó l’actuació de Luis Piedrahita el 14 de juny a la mateixa hora al Teatre Echegaray, amb “Las amígdales de mis amígdales son mis amígdales”, un espectacle d’humor sobre la vida quotidiana i les petites coses.
Des de l’Associació d’Hostelers AHVAL, el seu President, Jordi Martínez, agraïa l’aposta que suposa el manteniment d’aquest circuit “que a més reivindica Ontinyent com a líder en l’oferta gastronòmica i lúdica a la zona, un autèntic pol d’atracció també per a públic d’altres localitats”. Martínez explicava que als locals de restauració per on passarà el circuit, a més de comptar amb el menú especial a universitaris, cada hostaler podrà adaptar la seua carta per al públic en general, tot i que l’entrada per veure els espectacles serà lliure i gratuïta.
Com ja es va fer també en l’edició anterior, entre els assistents a cada espectacle es sortejaran 2 entrades per assistir a l’actuació final de Luis Piedrahita a l’Echegaray.

La Fundació Universitària Campus d’Ontinyent augmenta el seu pressupost un 28% en 2018 i arriba als 351.700 euros.